Ont i magen ?
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Ont i magen ?

    Om man nu mot förmodan skulle vara gravid, skall man ha ont i vänster eller höger sida av magen ? Eller kan man ha ont i båda sidorna ? Är i dag på ÄL+5
  2. 1
    Ont i magen ? Om man nu mot förmodan skulle vara gravid, skall man ha ont i vänster eller höger sida av magen ? Eller kan man ha ont i båda sidorna ? Är i dag på ÄL+5
  3. Medlem sedan
    Jan 2013
    #2

    Ont i magen ?

    Jadu, har ju aldrig själv haft nöjet att uppleva sådana känningar (som faktiskt varit ett frö).
    Dock har jag själv haft mensvärk i flera dagar, var helt säker på att deb hade kommit idag när jag skulle på toa. Men inte. Hade varit några dagar tidigt för tant röd att komma redan. Men vi får se vad denna värk har för anledning...
  4. 2
    Ont i magen ? Jadu, har ju aldrig själv haft nöjet att uppleva sådana känningar (som faktiskt varit ett frö).
    Dock har jag själv haft mensvärk i flera dagar, var helt säker på att deb hade kommit idag när jag skulle på toa. Men inte. Hade varit några dagar tidigt för tant röd att komma redan. Men vi får se vad denna värk har för anledning...
  5. Anonym
    #3
    När är det dags för BIM för dig ?
  6. 3
    När är det dags för BIM för dig ?
  7. Medlem sedan
    Jan 2013
    #4

    Ont i magen ?

    Tanten den kom den 12e, dag 34 i cykeln. Så ganska stabil cykel denna månaden +|- 3 dagar är inget ovanligt för mig. Så nu blir det nya tag. Början av 2015 hade passat bra!

    Hur går det för dig? Några fler symptom?
  8. 4
    Ont i magen ? Tanten den kom den 12e, dag 34 i cykeln. Så ganska stabil cykel denna månaden +|- 3 dagar är inget ovanligt för mig. Så nu blir det nya tag. Början av 2015 hade passat bra!

    Hur går det för dig? Några fler symptom?
  9. Medlem sedan
    Apr 2014
    #5
    Till alla kvinnor som är ofrivilligt barnlösa,

    Jag sitter och arbetar med ett projekt där jag undersöker infertilitet. Jag skulle vara mycket tacksam om du som kvinna i den här situationen, tar sig tid att svara på några frågor. Enkäten är anonym och kommer endast att visas statist i tårtmodeller. Jag tackar på förhand för din hjälp Hälsningar My



    Link till frågeformulär:


    https://docs.google.com/forms/d/1iQx...Rc93g/viewform
  10. 5
    Till alla kvinnor som är ofrivilligt barnlösa,

    Jag sitter och arbetar med ett projekt där jag undersöker infertilitet. Jag skulle vara mycket tacksam om du som kvinna i den här situationen, tar sig tid att svara på några frågor. Enkäten är anonym och kommer endast att visas statist i tårtmodeller. Jag tackar på förhand för din hjälp Hälsningar My



    Link till frågeformulär:


    https://docs.google.com/forms/d/1iQx...Rc93g/viewform
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar