BIM i dag :(
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    BIM i dag :(

    Håller alla tummar och tår jag har för att inte min mens kommer i dag. Tänkte att jag inte skulle skriva ngt för jag inbillar mig om jag gör det så får jag mens, men jag chansar. Kan inte låta bli ! Känner absolut ingenting...
    Enligt kalendern här så har jag BIM i morgon, men jag är nästan helt 100 på att jag hade ÄL på tisdagen för 2 v sedan och inte på onsdagen. Vågar absolut inte testa heller. Är väl skengravid som vanligt :/
  2. 1
    BIM i dag :( Håller alla tummar och tår jag har för att inte min mens kommer i dag. Tänkte att jag inte skulle skriva ngt för jag inbillar mig om jag gör det så får jag mens, men jag chansar. Kan inte låta bli ! Känner absolut ingenting...
    Enligt kalendern här så har jag BIM i morgon, men jag är nästan helt 100 på att jag hade ÄL på tisdagen för 2 v sedan och inte på onsdagen. Vågar absolut inte testa heller. Är väl skengravid som vanligt :/
  3. Nr 4/15
    #2
    Håller alla tummar och tår jag kan hitta <3 Jag är skangravid (förmodar jag iaf) som bara den just nu, har hur många symtom som helst men svårt att tro att jag skulle vara gravid faktiskt, 1 vecka kvar innan jag vet
  4. 2
    Håller alla tummar och tår jag kan hitta <3 Jag är skangravid (förmodar jag iaf) som bara den just nu, har hur många symtom som helst men svårt att tro att jag skulle vara gravid faktiskt, 1 vecka kvar innan jag vet
  5. Nr 4/15
    #3
    Har du testat än? Hoppas du får ett positivt svar
  6. 3
    Har du testat än? Hoppas du får ett positivt svar
  7. Anonym
    #4
    Förbannade jävla mensjävel
  8. 4
    Förbannade jävla mensjävel
  9. Anonym
    #5
    Hoppas det går bättre för dig ! Inte många dagar kvar innan du vet...
  10. 5
    Hoppas det går bättre för dig ! Inte många dagar kvar innan du vet...
  11. Nr 4/15
    #6
    Skit Jaja då får det bli ny månad och nya tag <3
  12. 6
    Skit Jaja då får det bli ny månad och nya tag <3
  13. Nr 4/15
    #7
    Känns som en evighet, tror ärligt inte att jag är gravid men har massa symtom fast ändå vaga :/ mår illa ungefär mellan kl 11-16, molvärk i magen på nätterna, lite halsbränna kom idag, varit upp och kissat på nätterna men ingen nästäppa och ingen direkt ökad hunger (än iaf). Den som lever får se
  14. 7
    Känns som en evighet, tror ärligt inte att jag är gravid men har massa symtom fast ändå vaga :/ mår illa ungefär mellan kl 11-16, molvärk i magen på nätterna, lite halsbränna kom idag, varit upp och kissat på nätterna men ingen nästäppa och ingen direkt ökad hunger (än iaf). Den som lever får se
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar