Ingen mens
Försöker bli med barn
  1. Nr4/15
    #1

    Ingen mens

    Har fortfarande inte fått någon mens efter vårt sista MF och nu har det gått lite mer än 6 veckor sen jag började blöda så idag slog det mig att jag kanske är gravid igen så nu ska jag inhandla test och kolla OM det kanske är så, har ju haft som menskänningar i 2-3 veckors tid men det kan ju lika gärna vara växtvärk så håll tummarna, uppdaterar om jag hittar på nån dator efter jag testat
  2. 1
    Ingen mens Har fortfarande inte fått någon mens efter vårt sista MF och nu har det gått lite mer än 6 veckor sen jag började blöda så idag slog det mig att jag kanske är gravid igen så nu ska jag inhandla test och kolla OM det kanske är så, har ju haft som menskänningar i 2-3 veckors tid men det kan ju lika gärna vara växtvärk så håll tummarna, uppdaterar om jag hittar på nån dator efter jag testat
  3. Redo för 2:an
    #2
    Klart du är gravid Blir nog en mars-(?)bebis för er! Trevligt med en vårbebis istället för en till höstbebis
  4. 2
    Klart du är gravid Blir nog en mars-(?)bebis för er! Trevligt med en vårbebis istället för en till höstbebis
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Spännande! Håller tummarna för er jag hade äl (första efter mf i v 6) för två veckor sen och testade mig i morse men det visade negativt så jag antar att mensen bör dyka upp när som helst då. Hoppas dock fortfarande att det kan ha tagit sig direkt trots allt!
  6. 3
    Spännande! Håller tummarna för er jag hade äl (första efter mf i v 6) för två veckor sen och testade mig i morse men det visade negativt så jag antar att mensen bör dyka upp när som helst då. Hoppas dock fortfarande att det kan ha tagit sig direkt trots allt!
  7. Anonym
    #4
    Hur har det gått?
  8. 4
    Hur har det gått?
  9. Nr6
    #5
    Håller tummarna!! Själv har jag just nu mens, första efter MA´t.
    Vi var ju i samma ank.grupp men jag fick också lämna då det vid UL v.11 upptäcktes att den lilla inte levde sedan ca 2 veckor tillbaks

    Hoppas det ör en ny bebis på G för er!
    Vi pausar iaf över sommaren nu med försöken.
  10. 5
    Håller tummarna!! Själv har jag just nu mens, första efter MA´t.
    Vi var ju i samma ank.grupp men jag fick också lämna då det vid UL v.11 upptäcktes att den lilla inte levde sedan ca 2 veckor tillbaks

    Hoppas det ör en ny bebis på G för er!
    Vi pausar iaf över sommaren nu med försöken.
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Hur gick det?
  12. 6
    Hur gick det?
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    Ja, hur gick det? Själv fick jag mens på Bim tyvärr.. bara att ladda om, eller hur?
  14. 7
    Ja, hur gick det? Själv fick jag mens på Bim tyvärr.. bara att ladda om, eller hur?
  15. Nr 4/15
    #8
    Fick mens 2 dagar efter detta inlägget så nu har vi hunnit med mens OCH ÄL varit på semester och "myst" massor så nu får vi se vad som händer och sker, nu är det ca 2 veckor till BIM
  16. 8
    Fick mens 2 dagar efter detta inlägget så nu har vi hunnit med mens OCH ÄL varit på semester och "myst" massor så nu får vi se vad som händer och sker, nu är det ca 2 veckor till BIM
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar