Det händer grejer!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Det händer grejer!

    ..inte med en graviditet, tyvärr. MEN! Har kontaktat kliniken nu och den 8/9 ska jag dit för en kontroll och sedan blir det nog sprutor för min del. Alltså ägglossningsstimulerande sprutor eftersom jag inte har egen ÄL (trots mens varje månad, har PCO).

    Känns spännande och läskigt på samma gång! Here we go!!!
  2. 1
    Det händer grejer! ..inte med en graviditet, tyvärr. MEN! Har kontaktat kliniken nu och den 8/9 ska jag dit för en kontroll och sedan blir det nog sprutor för min del. Alltså ägglossningsstimulerande sprutor eftersom jag inte har egen ÄL (trots mens varje månad, har PCO).

    Känns spännande och läskigt på samma gång! Here we go!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    Min syster har fått två fina flickor trots pco med hjälp av hormonsprutor så hoppas det funkar för dig med lycka till.
  4. 2
    Min syster har fått två fina flickor trots pco med hjälp av hormonsprutor så hoppas det funkar för dig med lycka till.
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Åhh vad kul! Spännande! Shit, det är ju jättestort! Åhh vad pirrigt, kul och fantastiskt! Heja heja!! <3
  6. 3
    Åhh vad kul! Spännande! Shit, det är ju jättestort! Åhh vad pirrigt, kul och fantastiskt! Heja heja!! <3
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Grattis, kul att du/ni är på G! Du måste berätta mer sen!
  8. 4
    Grattis, kul att du/ni är på G! Du måste berätta mer sen!
  9. Medlem sedan
    Feb 2012
    #5
    Jaså mika-Lisa? Vad kul! Vet du vad hon hade för förutsättningar och vilka sprutor?

    Jaa! Det känns jätteroligt!!! nervöst samtidigt. Är så jäkla rädd för att det inte ska fungera! Men måste ju testa för att veta om det går vägen eller ej
  10. 5
    Jaså mika-Lisa? Vad kul! Vet du vad hon hade för förutsättningar och vilka sprutor?

    Jaa! Det känns jätteroligt!!! nervöst samtidigt. Är så jäkla rädd för att det inte ska fungera! Men måste ju testa för att veta om det går vägen eller ej
  11. Medlem sedan
    Jan 2013
    #6

    Det händer grejer!

    Håller tummarna för att det ger effekt!!
  12. 6
    Det händer grejer! Håller tummarna för att det ger effekt!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2012
    #7
    Tack snälla för tumhållningen!
  14. 7
    Tack snälla för tumhållningen!
  15. Medlem sedan
    Dec 2009
    #8
    Mitt andra svar kom i fel tråd...Se svaret i min tråd ovanför.
  16. 8
    Mitt andra svar kom i fel tråd...Se svaret i min tråd ovanför.
  17. Medlem sedan
    Oct 2013
    #9
    Kul att vara igång igen!! snart så är det pluss rakt igenom i denna grupp!
  18. 9
    Kul att vara igång igen!! snart så är det pluss rakt igenom i denna grupp!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar