gnäller av mig lite..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    gnäller av mig lite..

    Hej som det inte är drygt nog att sitta i den sitts vi gör.. så har bussarna börjat gå oftare... låter ju bra el?? Det är bar så bussen jag brukar ta till tåget till jobbet. . Funkar inte längre bussen som kom fram 7 förut kommer nu fram 7.05 och tåget går 7.07.. lite väl lite tid att spela på.. så istället för att sova till 5.27 måste jag nu börja gå upp 5.05 och ta bussen 6.05 plus att när jag slutar sent kommer jag nu komma hem 8 istället för halv åtta. .en dag kommer jag komma hem en kvart tidigare jippi! Man får vara glad för det lilla.
  2. 1
    gnäller av mig lite.. Hej som det inte är drygt nog att sitta i den sitts vi gör.. så har bussarna börjat gå oftare... låter ju bra el?? Det är bar så bussen jag brukar ta till tåget till jobbet. . Funkar inte längre bussen som kom fram 7 förut kommer nu fram 7.05 och tåget går 7.07.. lite väl lite tid att spela på.. så istället för att sova till 5.27 måste jag nu börja gå upp 5.05 och ta bussen 6.05 plus att när jag slutar sent kommer jag nu komma hem 8 istället för halv åtta. .en dag kommer jag komma hem en kvart tidigare jippi! Man får vara glad för det lilla.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    åhh vad drygt...=/ Sådär gjorde dem också med bussarna när jag pendlade. Pust. Hellre börja tidigt och komma hem tidigare...men inte för sent...
  4. 2
    åhh vad drygt...=/ Sådär gjorde dem också med bussarna när jag pendlade. Pust. Hellre börja tidigt och komma hem tidigare...men inte för sent...
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Din stackare. Sånt får man lov att gnälla över!! Vad är det nu du jobbar med mika-lisa?
  6. 3
    Din stackare. Sånt får man lov att gnälla över!! Vad är det nu du jobbar med mika-lisa?
  7. Medlem sedan
    Dec 2009
    #4
    Jag är förskollärare.
  8. 4
    Jag är förskollärare.
  9. Medlem sedan
    Dec 2009
    #5
    Hej vet inte vad hennes hormon sprutor hette.. men hon hade sällan mens ibland en gång om året tydligen. . Men första flickan kom rätt snabbt när hon väl hade fått ett bra ägg..
  10. 5
    Hej vet inte vad hennes hormon sprutor hette.. men hon hade sällan mens ibland en gång om året tydligen. . Men första flickan kom rätt snabbt när hon väl hade fått ett bra ägg..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar