Ringt BM idag
Försöker bli med barn
  1. Nr 4/15
    #1

    Ringt BM idag

    Ja idag lyckades jag pricka in telefontiden till min gyn/BM så nästa fredag (29/8) ska jag dit för en vanlig gynundersökning sen får vi se om vi går vidare med en riktig fertilitetsundersökning, har ju rätt till en sån efter 3 MF i rad. Bara synd att jag har ÄL i helgen som kommer så nu är jag lite kluven på om vi ska avstå försöken den här månaden eller köra på som vanligt, vi har som sagt inga problem med att bli gravida så chansen är ju ganska stor att det tar om vi försöker och då är jag rädd att en ev undersökning sabbar nåt
  2. 1
    Ringt BM idag Ja idag lyckades jag pricka in telefontiden till min gyn/BM så nästa fredag (29/8) ska jag dit för en vanlig gynundersökning sen får vi se om vi går vidare med en riktig fertilitetsundersökning, har ju rätt till en sån efter 3 MF i rad. Bara synd att jag har ÄL i helgen som kommer så nu är jag lite kluven på om vi ska avstå försöken den här månaden eller köra på som vanligt, vi har som sagt inga problem med att bli gravida så chansen är ju ganska stor att det tar om vi försöker och då är jag rädd att en ev undersökning sabbar nåt
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    Oj vart svårt vet inte hur du bör tänka. .. hoppas du finner råd.
  4. 2
    Oj vart svårt vet inte hur du bör tänka. .. hoppas du finner råd.
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Tror inte att en undersökning skulle förstöra något, iaf inte så tätt inpå. Men jag förstår tanken och oron, helt klart.
  6. 3
    Tror inte att en undersökning skulle förstöra något, iaf inte så tätt inpå. Men jag förstår tanken och oron, helt klart.
  7. Nr 4/15
    #4
    Pratat om det med mannen och vi har bestämt att vi försöker ändå, fixar det inte en gynundersökning så är det antagligen ändå inget friskt foster var vad vi kom fram till, så nu är det ÄL-helg och har fått till lite "mys" idag så nu blir det minst sex varannan dag ett tag framåt så ni vet var jag är om jag inte är här
  8. 4
    Pratat om det med mannen och vi har bestämt att vi försöker ändå, fixar det inte en gynundersökning så är det antagligen ändå inget friskt foster var vad vi kom fram till, så nu är det ÄL-helg och har fått till lite "mys" idag så nu blir det minst sex varannan dag ett tag framåt så ni vet var jag är om jag inte är här
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar