Hoppas Hoppas. ..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    Hoppas Hoppas. ..

    Hej känner mig glad och lite rädd fick positivt grav test imorse hoppas allt går bra nu.. tänker inte avboka ivf samtalet förns dagen före likaså med utdragningen med visdomstanden för man vet aldrig. .. hoppas ni alla också får samma besked.
  2. 1
    Hoppas Hoppas. .. Hej känner mig glad och lite rädd fick positivt grav test imorse hoppas allt går bra nu.. tänker inte avboka ivf samtalet förns dagen före likaså med utdragningen med visdomstanden för man vet aldrig. .. hoppas ni alla också får samma besked.
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Oj! En spontan graviditet? VAd kul! Grattis!!!
  4. 2
    Oj! En spontan graviditet? VAd kul! Grattis!!!
  5. Nr 4/15
    #3
    Ooohhh vad kul, jättegrattis, hoppas verkligen att allt går vägen Hoppas det smittar
  6. 3
    Ooohhh vad kul, jättegrattis, hoppas verkligen att allt går vägen Hoppas det smittar
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Oj! Håller tummarna! ❤
  8. 4
    Oj! Håller tummarna! ❤
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Wow! Grattis, grattis! Håller tummarna här också!!
  10. 5
    Wow! Grattis, grattis! Håller tummarna här också!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Wihooo. Va kul! Håller tummarna massor!!
  12. 6
    Wihooo. Va kul! Håller tummarna massor!!
  13. Medlem sedan
    Dec 2009
    #7
    Tack allihopa hoppas som sagt. Vill tro att det är eran tur när som helst... före jul iallafall.
  14. 7
    Tack allihopa hoppas som sagt. Vill tro att det är eran tur när som helst... före jul iallafall.
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    Grattis! Missade ju det i mitt andra svar! Stoooooor kram till dig!
  16. 8
    Grattis! Missade ju det i mitt andra svar! Stoooooor kram till dig!
  17. Medlem sedan
    Oct 2013
    #9
    OJ, vad man missar när man inte går in hit på en vecka... SÅ HIMLA KUL!!! GRATTIS!! Håller alla tummar o tår!
  18. 9
    OJ, vad man missar när man inte går in hit på en vecka... SÅ HIMLA KUL!!! GRATTIS!! Håller alla tummar o tår!
  19. Nr 4/15
    #10
    mika-lisa hur mår du och hur går det? Nyfiken ju
  20. 10
    mika-lisa hur mår du och hur går det? Nyfiken ju
  21. Medlem sedan
    Dec 2009
    #11
    Hej jo jag mår bra hemskt morgon och särskilt kvällstrött är ofta jätte kissnödig.. och brösten ömmar. . Ser fram mot första mötet med barnmorskan på måndag har ju hört att man inte ska äta någon allergi medicin så luktsinnet är borta.
    Och jag är allergisk mot allt men det kan jag ta bara jag får rn frisk bebis i slutet. . Jag får svår astma ibland troligen som följde av allergierna så jag hoppas att jag får ta astma spray. . Har tagit det än gång sen jag vart gravid då det det kändes som jag skulle kvävas.. ringde sjukrådgivning först men hon läst från fass sida och det hade jag redan själv gjort. .. där finns inget entydigt svar.. så det är väl sånt jag funderar på mest. Har även två gånger fått hjärtklappning då det kändes som hjärtat rusade.. vet inte om det är normalt. . Så ska bli skönt att få fråga om allt detta. Hoppas ni alla här inne också får plussa snart. Stor kram från mig
  22. 11
    Hej jo jag mår bra hemskt morgon och särskilt kvällstrött är ofta jätte kissnödig.. och brösten ömmar. . Ser fram mot första mötet med barnmorskan på måndag har ju hört att man inte ska äta någon allergi medicin så luktsinnet är borta.
    Och jag är allergisk mot allt men det kan jag ta bara jag får rn frisk bebis i slutet. . Jag får svår astma ibland troligen som följde av allergierna så jag hoppas att jag får ta astma spray. . Har tagit det än gång sen jag vart gravid då det det kändes som jag skulle kvävas.. ringde sjukrådgivning först men hon läst från fass sida och det hade jag redan själv gjort. .. där finns inget entydigt svar.. så det är väl sånt jag funderar på mest. Har även två gånger fått hjärtklappning då det kändes som hjärtat rusade.. vet inte om det är normalt. . Så ska bli skönt att få fråga om allt detta. Hoppas ni alla här inne också får plussa snart. Stor kram från mig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar