man kan bli lite irriterad...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2013
    #1

    man kan bli lite irriterad...

    på mannen när han efter att ha äntligen lämnat sitt spermaprov (haha, han hade burken kvar i höst/vårjackan sen inskrivningen i december ) så frågar jag "har de ringt tillbaka från kliniken med något svar?" och han säger "jahadu, det måste vara därför jag har 3 missade samtal från dolt nummer, de måste ringt när jag pratade i telefon, har haft samtal typ hela dagen!" Undrar hur många dagar de försöker...jag får nog ringa dem på telefontiden!
    Hur som helst var det ju bra att vi fick nya tider direkt samma vecka jag ringde så vi är igång igen med utredning! så äggledarspolning för mig efter nästa mens, hon frågade om jag var på rätt dag i månaden för att boka en tid samma vecka men då fick jag lite hjärnsläpp o glömde bort exakt vilken dag jag fått mensen och sa att vi tar det nästa månad
  2. 1
    man kan bli lite irriterad... på mannen när han efter att ha äntligen lämnat sitt spermaprov (haha, han hade burken kvar i höst/vårjackan sen inskrivningen i december ) så frågar jag "har de ringt tillbaka från kliniken med något svar?" och han säger "jahadu, det måste vara därför jag har 3 missade samtal från dolt nummer, de måste ringt när jag pratade i telefon, har haft samtal typ hela dagen!" Undrar hur många dagar de försöker...jag får nog ringa dem på telefontiden!
    Hur som helst var det ju bra att vi fick nya tider direkt samma vecka jag ringde så vi är igång igen med utredning! så äggledarspolning för mig efter nästa mens, hon frågade om jag var på rätt dag i månaden för att boka en tid samma vecka men då fick jag lite hjärnsläpp o glömde bort exakt vilken dag jag fått mensen och sa att vi tar det nästa månad
  3. Nr 4/15
    #2
    Karlar!!!! ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta Hjärnsläpp kan vi väl få lite till mans men skönt att ni är igång iaf
  4. 2
    Karlar!!!! ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta Hjärnsläpp kan vi väl få lite till mans men skönt att ni är igång iaf
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar