OK-stämpel
Försöker bli med barn
  1. Nr 4/15
    #1

    OK-stämpel

    Jaha idag var det dax för besök hos min BM för en allmän koll och så långt hon kunde se såg allt bara bra ut, Hb var bra och blodtrycket med, inga konstigheter vare sig med slemhinnor, livmoder eller äggstockar vad hon kunde känna. Så nu tror jag vi försöker på egen hand men OM (hoppas verkligen inte) vi får ett MF till då går vi vidare och bokar in en ordentlig utredning av oss båda två.När jag hade mitt sista MF i början på juni så kollade ju gynläkaren på sjukhuset ordentligt med UL i både äggledare och livmoder och såg inga cystor eller andra konstigheter heller så nu håller vi bara tummarna och försöker pricka in ÄL fast just nu är det en väntan på BIM men har ingen känsla alls än så länge att jag skulle vara gravid men det är ju 13 dagar kvar så....
  2. 1
    OK-stämpel Jaha idag var det dax för besök hos min BM för en allmän koll och så långt hon kunde se såg allt bara bra ut, Hb var bra och blodtrycket med, inga konstigheter vare sig med slemhinnor, livmoder eller äggstockar vad hon kunde känna. Så nu tror jag vi försöker på egen hand men OM (hoppas verkligen inte) vi får ett MF till då går vi vidare och bokar in en ordentlig utredning av oss båda två.När jag hade mitt sista MF i början på juni så kollade ju gynläkaren på sjukhuset ordentligt med UL i både äggledare och livmoder och såg inga cystor eller andra konstigheter heller så nu håller vi bara tummarna och försöker pricka in ÄL fast just nu är det en väntan på BIM men har ingen känsla alls än så länge att jag skulle vara gravid men det är ju 13 dagar kvar så....
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    Det är ju bra att allt ser bra ut.. hoppas du också får uppleva det man nästa tvivlar på ska hända... ett plus och det snart nog.
  4. 2
    Det är ju bra att allt ser bra ut.. hoppas du också får uppleva det man nästa tvivlar på ska hända... ett plus och det snart nog.
  5. Nr 4/15
    #3
    Ja det hade ju inte varit fel, du får smitta oss allihopa härinne
  6. 3
    Ja det hade ju inte varit fel, du får smitta oss allihopa härinne
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar