Reiki och fertilitet
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Reiki och fertilitet

    Kvinnor som försöker bli gravida sökes i Stockholmsområdet.

    Hej,
    mitt namn är Felicia. Jag jobbar med Reiki och behandlar kvinnor för minskad stress. Jag tror på att Reiki, som är en japansk avslappningsmetod, kan hjälpa till vid svårigheter att bli gravid.
    Jag söker nu kvinnor som vill testa Reiki gratis för att se om det har en positiv effekt.

    En Reikibehandling tar ca 60min och i den här studien genomgår man 1 behandling per vecka under 5 veckors tid. Vi kommer överens om tider som passar.

    Om du känner dig nyfiken och vill testa kontakta mig via min hemsida. Där kan du också läsa mer om mig och om Reiki.

    Min hemsida: http://reikifriskvard.weebly.com/

    Med vänlig hälsning
    Felicia Zälle
  2. 1
    Reiki och fertilitet Kvinnor som försöker bli gravida sökes i Stockholmsområdet.

    Hej,
    mitt namn är Felicia. Jag jobbar med Reiki och behandlar kvinnor för minskad stress. Jag tror på att Reiki, som är en japansk avslappningsmetod, kan hjälpa till vid svårigheter att bli gravid.
    Jag söker nu kvinnor som vill testa Reiki gratis för att se om det har en positiv effekt.

    En Reikibehandling tar ca 60min och i den här studien genomgår man 1 behandling per vecka under 5 veckors tid. Vi kommer överens om tider som passar.

    Om du känner dig nyfiken och vill testa kontakta mig via min hemsida. Där kan du också läsa mer om mig och om Reiki.

    Min hemsida: http://reikifriskvard.weebly.com/

    Med vänlig hälsning
    Felicia Zälle
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Vad synd att det är i Sthlm Har testat reiki tidigare mot allmän obalans i kroppen och tyckte det var kanon
  4. 2
    Vad synd att det är i Sthlm Har testat reiki tidigare mot allmän obalans i kroppen och tyckte det var kanon
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Ja va synd. Bor du långt ifrån Stockholm? Hur som helst, om du skulleha vägarna förbi så hör av dig om du är intresserad av en behandling i alla fall.
  6. 3
    Ja va synd. Bor du långt ifrån Stockholm? Hur som helst, om du skulleha vägarna förbi så hör av dig om du är intresserad av en behandling i alla fall.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar