CB visar glad gubbe
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    CB visar glad gubbe

    men om man tittar på stickan ( jag vet att man inte skall ) så är teststrecket inte lika starkt. Skall man då ha sex i kväll eller i morgon kväll. Vet att vi inte har en chans under dagen.
  2. 1
    CB visar glad gubbe men om man tittar på stickan ( jag vet att man inte skall ) så är teststrecket inte lika starkt. Skall man då ha sex i kväll eller i morgon kväll. Vet att vi inte har en chans under dagen.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Hade nog kört båda kvällarna
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  4. 2
    Hade nog kört båda kvällarna
  5. Anonym
    #3
    Jo, om man vore ung så gick nog det. Blev inget i går kväll, men i morse. Hade en dipp på ca 0,2 så jag har nog ÄL i dag. Jag är lite nojig och inbillar mig att sova på sex är det bästa för att lyckas. I morse var jag jo tvungen att åka till jobbet efteråt. Min ÄL kommer isf 4 dagar tidigare.
  6. 3
    Jo, om man vore ung så gick nog det. Blev inget i går kväll, men i morse. Hade en dipp på ca 0,2 så jag har nog ÄL i dag. Jag är lite nojig och inbillar mig att sova på sex är det bästa för att lyckas. I morse var jag jo tvungen att åka till jobbet efteråt. Min ÄL kommer isf 4 dagar tidigare.
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Hihi, sova på sex testade jag nu sist. Får se om det gav nåt enda kruxet är att jag nästan får tvångstankar om att jag MÅSTE gå och kissa. Och då sover man så himla dåligt. Men det kan det ju vara värt om det blur bebis!

    Annars brukar man ju höra att det inte spelar någon roll. Typ att man likväl kan gå upp direkt. Men det måste ju ändå öka chanserna om fler spermier får en chans att simma - i lugn och ro dessutom... Logiskt sett, alltså.
  8. 4
    Hihi, sova på sex testade jag nu sist. Får se om det gav nåt enda kruxet är att jag nästan får tvångstankar om att jag MÅSTE gå och kissa. Och då sover man så himla dåligt. Men det kan det ju vara värt om det blur bebis!

    Annars brukar man ju höra att det inte spelar någon roll. Typ att man likväl kan gå upp direkt. Men det måste ju ändå öka chanserna om fler spermier får en chans att simma - i lugn och ro dessutom... Logiskt sett, alltså.
  9. Anonym
    #5
    Absolut värt att vara kissnödig och sova dåligt om det blir en bebis. Jag brukar ligga helt stilla för att vad jag tror öka chanserna och då sovar man jo inte heller så bra !
  10. 5
    Absolut värt att vara kissnödig och sova dåligt om det blir en bebis. Jag brukar ligga helt stilla för att vad jag tror öka chanserna och då sovar man jo inte heller så bra !
  11. Medlem sedan
    Sep 2014
    #6

    CB visar glad gubbe

    åh, det där har jag så svårt med. Jag blir som oftast väldigt irriterad där nere om jag ligger kvar efter sexet. Får UVI-känningar och kan t.om få klåda ibland. Sen att det typ rinner ut så fort man ändrar läge. fancy! hehe.
  12. 6
    CB visar glad gubbe åh, det där har jag så svårt med. Jag blir som oftast väldigt irriterad där nere om jag ligger kvar efter sexet. Får UVI-känningar och kan t.om få klåda ibland. Sen att det typ rinner ut så fort man ändrar läge. fancy! hehe.
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    Hihi jag har tom kört filmvarianten och slängt mig på golvet och upp med benen i sängen för hjälpa dom att simma/rinna på rätt håll snacka om att man är helknäpp
  14. 7
    Hihi jag har tom kört filmvarianten och slängt mig på golvet och upp med benen i sängen för hjälpa dom att simma/rinna på rätt håll snacka om att man är helknäpp
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Visst är det drygt men vad gör man inte Får oxå som UVI om jag inte kissar efter sex och det känns äckligt och kladdigt men som sagt allt för en bebis
  16. 8
    Visst är det drygt men vad gör man inte Får oxå som UVI om jag inte kissar efter sex och det känns äckligt och kladdigt men som sagt allt för en bebis
  17. Medlem sedan
    Sep 2014
    #9

    CB visar glad gubbe

    hehe ja, det är ju så
  18. 9
    CB visar glad gubbe hehe ja, det är ju så
  19. Anonym
    #10
    Har visat glad gubbe i 3 dagar nu så jag blir helt förvirrad :O
  20. 10
    Har visat glad gubbe i 3 dagar nu så jag blir helt förvirrad :O
  21. Medlem sedan
    Jan 2014
    #11
    Benen upp mot taket kör jag också ibland! Mest på skoj inbillar jag mig - men ändå med ett uns förhoppning! Haha!!

    UVI-känningar vad är det???

    Hmmm... tre dagar glad gubbe.. När jag har kört ÄL-test så har jag slutat testa när testet blivit positivt. Kan tänka mig att hormoner ligger kvar i kroppen efter ägglossning, och därför kan man få positivt en tid efter. Det står inte något bruksanvisningen?
  22. 11
    Benen upp mot taket kör jag också ibland! Mest på skoj inbillar jag mig - men ändå med ett uns förhoppning! Haha!!

    UVI-känningar vad är det???

    Hmmm... tre dagar glad gubbe.. När jag har kört ÄL-test så har jag slutat testa när testet blivit positivt. Kan tänka mig att hormoner ligger kvar i kroppen efter ägglossning, och därför kan man få positivt en tid efter. Det står inte något bruksanvisningen?
  23. Medlem sedan
    Mar 2008
    #12
    Har aldrig använt ÄL-test men du är ju fertil ett par dagar före och 1 dag efter ÄL så det kanske är det den visar
  24. 12
    Har aldrig använt ÄL-test men du är ju fertil ett par dagar före och 1 dag efter ÄL så det kanske är det den visar
  25. Medlem sedan
    Mar 2008
    #13
    UVI = urinvägsinfektion

    Hoppet är ju det sista som överger en säger dom
  26. 13
    UVI = urinvägsinfektion

    Hoppet är ju det sista som överger en säger dom
  27. Anonym
    #14
    Skall läsa bruksanvisningen när jag kommer hem i kväll
    Trevlig helg !
  28. 14
    Skall läsa bruksanvisningen när jag kommer hem i kväll
    Trevlig helg !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar