Mensen i antågande
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Mensen i antågande

    Inte varit särskilt skengravid denna gången. Knappt känt något i brösten heller, vilket jag brukar göra innan mens. BIM idag och svagt rosa/brun flytning nu på morgonen. Gissar att det är mensen som aviserar sin ankomst. Men ändå finns än så länge ett uns hopp kvar. Får se hur länge det hoppet får leva....
  2. 1
    Mensen i antågande Inte varit särskilt skengravid denna gången. Knappt känt något i brösten heller, vilket jag brukar göra innan mens. BIM idag och svagt rosa/brun flytning nu på morgonen. Gissar att det är mensen som aviserar sin ankomst. Men ändå finns än så länge ett uns hopp kvar. Får se hur länge det hoppet får leva....
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Hoppas hoppas <3
  4. 2
    Hoppas hoppas <3
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Får meddela att hoppet nog är ute för denna gång. Tror inte vi kommer att lyckas utan IVF så länge som vi försökt nu. Skumt att inte ha något konstaterat fel, men att man ändå inte lyckas. Något måste ju ändå vara fel? Läste om ett par i samma sits, som inte lyckades med IVF heller. Det är skräcken... Hu!
  6. 3
    Får meddela att hoppet nog är ute för denna gång. Tror inte vi kommer att lyckas utan IVF så länge som vi försökt nu. Skumt att inte ha något konstaterat fel, men att man ändå inte lyckas. Något måste ju ändå vara fel? Läste om ett par i samma sits, som inte lyckades med IVF heller. Det är skräcken... Hu!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Attans Kan inte vara så vanligt att man inte lyckas då heller väl?
  8. 4
    Attans Kan inte vara så vanligt att man inte lyckas då heller väl?
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Förutsättningarna borde ju vara bra... Men det är ju ändå inte någon garanti. Men nu ska jag vara positiv ändå! Hade Depp-kväll igår men det tajmade bra med tjejkväll med kompisar, så jag var i gott sällskap. Mens=nytt försök som kanske tar sig!
  10. 5
    Förutsättningarna borde ju vara bra... Men det är ju ändå inte någon garanti. Men nu ska jag vara positiv ändå! Hade Depp-kväll igår men det tajmade bra med tjejkväll med kompisar, så jag var i gott sällskap. Mens=nytt försök som kanske tar sig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar