Alycesaundra, Giavanna, Aleina och?
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Alycesaundra, Giavanna, Aleina och?

    Nu har vi haft våran 4:de dotter i 3 veckor men ändå har vi inte hittat namnet som är helt perfekt för henne, Vi har försökt med flera namn men det är värkligen svårt att hitta det rätta!! vi vill gärna att namnet på något sätt ska passa ihop med hennes storasystrars namn som är Alycesaundra, Giavanna och Aleina. Alla förslag är välkommna, Tack på förhand
  2. 1
    Alycesaundra, Giavanna, Aleina och? Nu har vi haft våran 4:de dotter i 3 veckor men ändå har vi inte hittat namnet som är helt perfekt för henne, Vi har försökt med flera namn men det är värkligen svårt att hitta det rätta!! vi vill gärna att namnet på något sätt ska passa ihop med hennes storasystrars namn som är Alycesaundra, Giavanna och Aleina. Alla förslag är välkommna, Tack på förhand
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    Guenerina
    Alexia
    Lourdes
    NÅGOT AV DESSA KANSKE?
  4. 2
    Guenerina
    Alexia
    Lourdes
    NÅGOT AV DESSA KANSKE?
  5. Medlem sedan
    Nov 2014
    #3
    Honey Boo-Boo?

    Nej förlåt, men jag måste fråga, är det tvillingarna Alycesaundra och Giavanna som varit med i Toddlers and Tiaras som varit inspirationen till dina flickor?

    Jag hittar inte riktigt någon gemensam nämnare för namnen, så jag kanske är helt ute och cyklar med förslagen...
    Ariana
    Berenice
    Chiarina
    Francesca
    Letizia
    Lucilla
    Mirabella
    Oriana
    Orlanda
    Serafina
    Valentina
  6. 3
    Honey Boo-Boo?

    Nej förlåt, men jag måste fråga, är det tvillingarna Alycesaundra och Giavanna som varit med i Toddlers and Tiaras som varit inspirationen till dina flickor?

    Jag hittar inte riktigt någon gemensam nämnare för namnen, så jag kanske är helt ute och cyklar med förslagen...
    Ariana
    Berenice
    Chiarina
    Francesca
    Letizia
    Lucilla
    Mirabella
    Oriana
    Orlanda
    Serafina
    Valentina
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar