tröttsamt!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    tröttsamt!

    När jag äntligen tagit steget och lyft på luren (det är ett stort steg för mig, hatar verkligen sånt) så är det lång telefonkö och får lämna mitt nummer för att bli uppringd istället Suck! Åker till jobbet strax, så ringer de inte inom en halvtimme kommer jag ändå inte kunna svara. Inget samtal jag tar på bussen direkt. Hade verkligen hoppats på att få detta gjort idag, när jag kan prata i lugn och ro. Nu får det väl bli en fm med dottern härjandes i närheten och det känns sådär Jaja, inget att göra åt det nu. Gilla läget bara.
  2. 1
    tröttsamt! När jag äntligen tagit steget och lyft på luren (det är ett stort steg för mig, hatar verkligen sånt) så är det lång telefonkö och får lämna mitt nummer för att bli uppringd istället Suck! Åker till jobbet strax, så ringer de inte inom en halvtimme kommer jag ändå inte kunna svara. Inget samtal jag tar på bussen direkt. Hade verkligen hoppats på att få detta gjort idag, när jag kan prata i lugn och ro. Nu får det väl bli en fm med dottern härjandes i närheten och det känns sådär Jaja, inget att göra åt det nu. Gilla läget bara.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Hoppas du får tag i dom och kan hitta en stunds lugn o ro att prata med dom, skriv en lista på alla frågor innan så du inte glömmer något Lycka till KRAAAM
  4. 2
    Hoppas du får tag i dom och kan hitta en stunds lugn o ro att prata med dom, skriv en lista på alla frågor innan så du inte glömmer något Lycka till KRAAAM
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Bra ändå att du ringde! Kunde du ta samtalet sen? Om inte, på't igen!
  6. 3
    Bra ändå att du ringde! Kunde du ta samtalet sen? Om inte, på't igen!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Hur har det gått???
  8. 4
    Hur har det gått???
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5

    tröttsamt!

    Nej, hade redan börjat jobba när de ringde och idag har jag inte haft möjlighet att försöka Får hoppas på imorgon eller på fredag.
  10. 5
    tröttsamt! Nej, hade redan börjat jobba när de ringde och idag har jag inte haft möjlighet att försöka Får hoppas på imorgon eller på fredag.
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Lycka till <3
  12. 6
    Lycka till <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar