4
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    4

    JAAA ett plus, ett svagt men ändå tydligt streck på stickan i morse, är så lycklig just nu. Åååå vad jag hoppas att alla ni andra snart oxå får era efterlängtade plus (och att jag slipper hamna här igen )
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    4 JAAA ett plus, ett svagt men ändå tydligt streck på stickan i morse, är så lycklig just nu. Åååå vad jag hoppas att alla ni andra snart oxå får era efterlängtade plus (och att jag slipper hamna här igen )
  3. Medlem sedan
    May 2014
    #2
    Men ÅH vilken magi! GRATTIS!!!
    Du kan väl hänga kvar här ett tag ändå så vi vet hur det går
    Vi hade ju äggplock igår men eftersom jag är överstimulerad så kommer alla dugliga ägg hamna i frysen, så nu får jag fortsätta att drömma om plus istället! Hoppas det blir vår tur snart också
    Grattis igen!
  4. 2
    Men ÅH vilken magi! GRATTIS!!!
    Du kan väl hänga kvar här ett tag ändå så vi vet hur det går
    Vi hade ju äggplock igår men eftersom jag är överstimulerad så kommer alla dugliga ägg hamna i frysen, så nu får jag fortsätta att drömma om plus istället! Hoppas det blir vår tur snart också
    Grattis igen!
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    Men åh!! Stort grattis!! Håller med föregående, stanna gärna kvar och skriv lite symtom och hur det går!
  6. 3
    Men åh!! Stort grattis!! Håller med föregående, stanna gärna kvar och skriv lite symtom och hur det går!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Tack vad gulliga ni är, klart jag stannar kvar och håller lite koll på hur det går för er men hoppas innerligt att jag inte hamnar här igen, 3 MF känns fullt tillräckligt. Håller tummarna järnhårt för er allihopa <3
  8. 4
    Tack vad gulliga ni är, klart jag stannar kvar och håller lite koll på hur det går för er men hoppas innerligt att jag inte hamnar här igen, 3 MF känns fullt tillräckligt. Håller tummarna järnhårt för er allihopa <3
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    Åååååå grattis!!!!!!! Avis på ett positivt sätt kram!
  10. 5
    Åååååå grattis!!!!!!! Avis på ett positivt sätt kram!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Tack förstår exakt vad du menar med avis på ett positivt sätt <3 hoppas du oxå får + snart
  12. 6
    Tack förstår exakt vad du menar med avis på ett positivt sätt <3 hoppas du oxå får + snart
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7
    Grattis fru Ragge! Vad kul! ��
  14. 7
    Grattis fru Ragge! Vad kul! ��
  15. Medlem sedan
    Jan 2014
    #8
  16. 8
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Stort grattis!!! Nu SKA det gå hela vägen! Så är det bara!!!
  18. 9
    Stort grattis!!! Nu SKA det gå hela vägen! Så är det bara!!!
  19. Medlem sedan
    Mar 2008
    #10
    <3
  20. 10
    <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar