Ridning?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Ridning?

    Blev nyss erbjuden plats i en nystartad grupp på ridskolan som passar perfekt i dag och tid men ska jag? Vågar jag? Riskerar jag nåt om jag börjar eller? Vet inte vilket ben jag ska stå på, vill ju rida, det är så kul och bra träning men med 3 MF i bagaget så vet jag inte om jag vågar
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Ridning? Blev nyss erbjuden plats i en nystartad grupp på ridskolan som passar perfekt i dag och tid men ska jag? Vågar jag? Riskerar jag nåt om jag börjar eller? Vet inte vilket ben jag ska stå på, vill ju rida, det är så kul och bra träning men med 3 MF i bagaget så vet jag inte om jag vågar
  3. Medlem sedan
    Sep 2014
    #2
    Har ingen koll på hur det är med ridning, men man tycker ju att det ligger så skyddat därinne nu i början, så det borde inte vara några problem? Jag vet inte. Kan inte ge dig något bra svar tyvärr.
  4. 2
    Har ingen koll på hur det är med ridning, men man tycker ju att det ligger så skyddat därinne nu i början, så det borde inte vara några problem? Jag vet inte. Kan inte ge dig något bra svar tyvärr.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Jag har ridit till v 30 under alla mina graviditeter. Å andra sidan så har jag ridit i alla år och det sägs jo att det kroppen är van med kan man fortsätta med.
  6. 3
    Jag har ridit till v 30 under alla mina graviditeter. Å andra sidan så har jag ridit i alla år och det sägs jo att det kroppen är van med kan man fortsätta med.
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Det är ju det jag tvekar lite över har ridit till och från sen barnsben men nu är det ju 2,5 år sen jag satt på hästryggen, slutade ju pga att Minja kom och har inte haft tiden och råd innan att börja igen men nu eftersom det är på samma dag som Tilia rider så är vi ju redan där så det är ju en perfekt dag och tid
  8. 4
    Det är ju det jag tvekar lite över har ridit till och från sen barnsben men nu är det ju 2,5 år sen jag satt på hästryggen, slutade ju pga att Minja kom och har inte haft tiden och råd innan att börja igen men nu eftersom det är på samma dag som Tilia rider så är vi ju redan där så det är ju en perfekt dag och tid
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Kom du fram till om du ska rida eller inte, fru Ragge? Jag tror egentligen det är ofarligt. Pyret ligger ju då väl inbäddat väl...
  10. 5
    Kom du fram till om du ska rida eller inte, fru Ragge? Jag tror egentligen det är ofarligt. Pyret ligger ju då väl inbäddat väl...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar