Hopp
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Hopp

    Bim om fem dagar och jag känner faktiskt lite hopp! Sen om det inte skulle bli bebis (vilket jag väl skulle bli rejält överraskad över) så känns det ok ändå. Finns ju en chans också att vi får starta ivf vid denna mensen. Och i annat fall så går vi två "gratis-försök" på naturlig väg innan det ev kan vara start för ivf i januari. Fattar inte hur jag kan känna ett sånt lugn just nu, men jag är glad för det! Kanske för att jag är inställd på att det inte blir ivf förrän i januari, allt annat är en bonus. Skönt att inte ha panik-känslor i kroppen iaf. Får se om det håller i sig när mensen kommer....
  2. 1
    Hopp Bim om fem dagar och jag känner faktiskt lite hopp! Sen om det inte skulle bli bebis (vilket jag väl skulle bli rejält överraskad över) så känns det ok ändå. Finns ju en chans också att vi får starta ivf vid denna mensen. Och i annat fall så går vi två "gratis-försök" på naturlig väg innan det ev kan vara start för ivf i januari. Fattar inte hur jag kan känna ett sånt lugn just nu, men jag är glad för det! Kanske för att jag är inställd på att det inte blir ivf förrän i januari, allt annat är en bonus. Skönt att inte ha panik-känslor i kroppen iaf. Får se om det håller i sig när mensen kommer....
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Fick precis besked om att vi får påbörja ivf denna mensen. Ikväll ska första sprutan tas! Jag är glad och lättad. Äntligen händer det nåt på "riktigt".
  4. 2
    Fick precis besked om att vi får påbörja ivf denna mensen. Ikväll ska första sprutan tas! Jag är glad och lättad. Äntligen händer det nåt på "riktigt".
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Hopp

    Åh, vad härligt!!!! Spännande!!!!
  6. 3
    Hopp Åh, vad härligt!!!! Spännande!!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Tack Rosa! Blev så glad för ditt inlägg! Det här blir spännande.
  8. 4
    Tack Rosa! Blev så glad för ditt inlägg! Det här blir spännande.
  9. Medlem sedan
    Sep 2014
    #5
    Åh vad roligt!! Lite hopp i allt det här eländet!
  10. 5
    Åh vad roligt!! Lite hopp i allt det här eländet!
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Liten uppdate: nyss hemkommen efter äggplock. Sju ägg blev det. Imorgon får vi veta om några blivit befruktade. Skönt att ha det gjort, nu hoppas jag bara på det bästa för några av äggen åtminstone!
  12. 6
    Liten uppdate: nyss hemkommen efter äggplock. Sju ägg blev det. Imorgon får vi veta om några blivit befruktade. Skönt att ha det gjort, nu hoppas jag bara på det bästa för några av äggen åtminstone!
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7

    Hopp

    Håller tummarna!!!
  14. 7
    Hopp Håller tummarna!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar