Myom !
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Myom !

    Har varit på VUL och hon kunde se ett myom som är ca 2 cm. Eftersom jag är så gammal så gör de inget åt det. Inte fattade hon nog riktigt heller att vi faktiskt ville ha ett barn till. Dessutom så har jag 6 barn så varför vill vi då ha fler ? Dessa besvär kommer att försvinna när du kommer i klimakteriet tyckte hon och såg glad ut. Fast jag är jo mindre glad åt det eftersom jag inte vill komma dit just nu. Många frågor lämnades obesvarade så jag ringde i dag igen och fick en telefontid med läkaren. Sa rakt ut som det var och att jag mått dåligt en längre tid pga att jag inte kan bli gravid. Hon erbjöd mig då samtalsterapi. Tänker ringa i morgon och boka en tid. Måste få prata med ngn om detta innan jag blir galen...
  2. 1
    Myom ! Har varit på VUL och hon kunde se ett myom som är ca 2 cm. Eftersom jag är så gammal så gör de inget åt det. Inte fattade hon nog riktigt heller att vi faktiskt ville ha ett barn till. Dessutom så har jag 6 barn så varför vill vi då ha fler ? Dessa besvär kommer att försvinna när du kommer i klimakteriet tyckte hon och såg glad ut. Fast jag är jo mindre glad åt det eftersom jag inte vill komma dit just nu. Många frågor lämnades obesvarade så jag ringde i dag igen och fick en telefontid med läkaren. Sa rakt ut som det var och att jag mått dåligt en längre tid pga att jag inte kan bli gravid. Hon erbjöd mig då samtalsterapi. Tänker ringa i morgon och boka en tid. Måste få prata med ngn om detta innan jag blir galen...
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Tror det är jättebra att du pratar med någon. Du verkar ha många funderingar inom dig, och även längtan efter fler barn. Ett samtal kan kanske hjälpa dig att skapa klarhet i tankarna och hur du ska hantera situationen. Kram till dig!
  4. 2
    Tror det är jättebra att du pratar med någon. Du verkar ha många funderingar inom dig, och även längtan efter fler barn. Ett samtal kan kanske hjälpa dig att skapa klarhet i tankarna och hur du ska hantera situationen. Kram till dig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar