Flyttar fokus
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Flyttar fokus

    Ja, som sagt, försöker iaf flytta fokus över på annat just nu. Min vikt. Har slappat efter ända sen sommaren egentligen, var ju så duktig innan, men nu är jag igång igen. Tiden går otroligt snabbt just nu, trots väntan på BIM (om ca 1 vecka) bara för att i mitt huvud går tankarna åt till min viktnedgång istället nu. Och snart börjar det även gå mot jul och då är det mycket att fixa och greja inför det, så då kan jag oxå slappna av lite från detta.
    Har lyckats rätt bra nu, sen jag to tag i det igen, gått ner varje vecka. Har nu gått ner totalt 8,8 kg sen i maj (från 84kg till 75,2kg till mina 166cm).
  2. 1
    Flyttar fokus Ja, som sagt, försöker iaf flytta fokus över på annat just nu. Min vikt. Har slappat efter ända sen sommaren egentligen, var ju så duktig innan, men nu är jag igång igen. Tiden går otroligt snabbt just nu, trots väntan på BIM (om ca 1 vecka) bara för att i mitt huvud går tankarna åt till min viktnedgång istället nu. Och snart börjar det även gå mot jul och då är det mycket att fixa och greja inför det, så då kan jag oxå slappna av lite från detta.
    Har lyckats rätt bra nu, sen jag to tag i det igen, gått ner varje vecka. Har nu gått ner totalt 8,8 kg sen i maj (från 84kg till 75,2kg till mina 166cm).
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Tror det är jättebra att flytta fokus! Vet inte om du är som jag att man lätt blir lite freak på det man håller på med. Och när det gäller barnalstring så är det nog sundare att freaka med nåt annat. Tycker du är grym som tar tag i vikten. Heja, heja! Har du något speciellt mål?

    Jag håller helt med, nu närmar det sig jul och det är skönt att flyta med i Julmyset. Jag funderar på att göra ett pepparkakshus efter min farfars hus... Lär ju ta tid o fokus flyttas...

    Hurblev det, bokade du någon tid för utredning? Kram!
  4. 2
    Tror det är jättebra att flytta fokus! Vet inte om du är som jag att man lätt blir lite freak på det man håller på med. Och när det gäller barnalstring så är det nog sundare att freaka med nåt annat. Tycker du är grym som tar tag i vikten. Heja, heja! Har du något speciellt mål?

    Jag håller helt med, nu närmar det sig jul och det är skönt att flyta med i Julmyset. Jag funderar på att göra ett pepparkakshus efter min farfars hus... Lär ju ta tid o fokus flyttas...

    Hurblev det, bokade du någon tid för utredning? Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Flyttar fokus

    Deras konstiga telefontider gjorde att jag inte fick möjlighet att boka nån tid runt förra mensen och när jag väl kommit till ÄL igen kände jag inte att jag ville ringa längre. Blir ett bytt försök när den här mensen kommer (om ca 1 vecka). Lär ju ändå inte få nån tid så här nära på jul tänkte jag, så.

    Det stora målet är att komma ner till en "normalvikt". Att inte längre klassas som överviktig. Och det är vid 68,5 kg. Så målet är -6,7 kg till, och det nån gång innan sommaren 2015. Jag tänker satsa långsiktigt den här gången!!!
  6. 3
    Flyttar fokus Deras konstiga telefontider gjorde att jag inte fick möjlighet att boka nån tid runt förra mensen och när jag väl kommit till ÄL igen kände jag inte att jag ville ringa längre. Blir ett bytt försök när den här mensen kommer (om ca 1 vecka). Lär ju ändå inte få nån tid så här nära på jul tänkte jag, så.

    Det stora målet är att komma ner till en "normalvikt". Att inte längre klassas som överviktig. Och det är vid 68,5 kg. Så målet är -6,7 kg till, och det nån gång innan sommaren 2015. Jag tänker satsa långsiktigt den här gången!!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    PEPP till både vikt och bebisverkstad, hoppas du har bättre lycka med telefontiderna nästa gång. Du är superduktig som gått ner så mycket redan och långsiktigt är ofta hållbarare än den snabba varianten
  8. 4
    PEPP till både vikt och bebisverkstad, hoppas du har bättre lycka med telefontiderna nästa gång. Du är superduktig som gått ner så mycket redan och långsiktigt är ofta hållbarare än den snabba varianten
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar