kanske kanske kanske
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    kanske kanske kanske

    Skriver mest uppdateringar i bloggen, men för de som inte läser i den så gör jag en lite uppdatering här oxå. Kan vara så att kanske kanske xoxoxo (tror det var du) hade "rätt". Det är nog inte helt omöjligt att vi nu, när jag äntligen lyckats boka tid för utredning, faktiskt kan få avboka den iaf. Jag känner mig absolut inte på den säkra sidan än, men efter 18 mån försök (läs 18 mån av graviditetstestande) så ser testen HELT annorlunda ut. Försöker lägga in en bild oxå.
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  2. 1
    kanske kanske kanske Skriver mest uppdateringar i bloggen, men för de som inte läser i den så gör jag en lite uppdatering här oxå. Kan vara så att kanske kanske xoxoxo (tror det var du) hade "rätt". Det är nog inte helt omöjligt att vi nu, när jag äntligen lyckats boka tid för utredning, faktiskt kan få avboka den iaf. Jag känner mig absolut inte på den säkra sidan än, men efter 18 mån försök (läs 18 mån av graviditetstestande) så ser testen HELT annorlunda ut. Försöker lägga in en bild oxå.
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Helt klart positivt!!!!! Shit vad spännande!!! När är BIM? Jag hade firat på dom där testsvaren!
    å vad jag längtar tills vi med får ett plus!! Grattis!!!!
  4. 2
    Helt klart positivt!!!!! Shit vad spännande!!! När är BIM? Jag hade firat på dom där testsvaren!
    å vad jag längtar tills vi med får ett plus!! Grattis!!!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    kanske kanske kanske

    BIM idag tror jag. Fick positiva ÄL-test fre och lör för 2 veckor sedan, så om ÄL då är 24-48h efter det, borde det vara BIM (senast) idag
  6. 3
    kanske kanske kanske BIM idag tror jag. Fick positiva ÄL-test fre och lör för 2 veckor sedan, så om ÄL då är 24-48h efter det, borde det vara BIM (senast) idag
  7. Medlem sedan
    May 2014
    #4
    Stort grattis!!
  8. 4
    Stort grattis!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Wow, grattis grattis!! Fantastiskt!! men du, jag har ingen koll på din blogg, vilken adress? Måste jag ju kolla in såklart!
  10. 5
    Wow, grattis grattis!! Fantastiskt!! men du, jag har ingen koll på din blogg, vilken adress? Måste jag ju kolla in såklart!
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6

    kanske kanske kanske

    Har puffat upp den tråden där jag skrev om den Sissa83
  12. 6
    kanske kanske kanske Har puffat upp den tråden där jag skrev om den Sissa83
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar