Finns "låghormonare"?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Finns "låghormonare"?

    En sak jag funderat på är att vår klinik sa att några personer plussar sent för att de har låg koncentration av hormoner i början.
    Jag undrar hur vanligt det är egentligen? Jag hade testdag igår som visade helt negativt, men då sa dem "testa om tre dagar igen" eftersom jag inte fått min mens. Men det beror väl snarare på progesteronet än något annat.
    Tycker det är hemskt att de ska försöka få en att hoppas sådär när hjärtat går sönder.
    Någon som hört om "låghormnare"?
  2. 1
    Finns "låghormonare"? En sak jag funderat på är att vår klinik sa att några personer plussar sent för att de har låg koncentration av hormoner i början.
    Jag undrar hur vanligt det är egentligen? Jag hade testdag igår som visade helt negativt, men då sa dem "testa om tre dagar igen" eftersom jag inte fått min mens. Men det beror väl snarare på progesteronet än något annat.
    Tycker det är hemskt att de ska försöka få en att hoppas sådär när hjärtat går sönder.
    Någon som hört om "låghormnare"?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2

    Finns "låghormonare"?

    Jag har hört om flera som inte plussat förrän flera dagar efter BIM, men jag har ingen aning om hur vanligt/ovanligt det är. Hoppas verkligen att du hör till den kategorin och faktiskt är gravid ändå.
  4. 2
    Finns "låghormonare"? Jag har hört om flera som inte plussat förrän flera dagar efter BIM, men jag har ingen aning om hur vanligt/ovanligt det är. Hoppas verkligen att du hör till den kategorin och faktiskt är gravid ändå.
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Förstår tankarna, Emmet. Ja visst har man läst om låghormonare men hur vanligt det är får man ju ingen uppfattning om. Om några dagar vet du säkert, men det är ju en jobbig väntan! Hoppas för er del jättemycket att du tillhör skaran låghormonare.
  6. 3
    Förstår tankarna, Emmet. Ja visst har man läst om låghormonare men hur vanligt det är får man ju ingen uppfattning om. Om några dagar vet du säkert, men det är ju en jobbig väntan! Hoppas för er del jättemycket att du tillhör skaran låghormonare.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar