Ruvare för andra gången
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Ruvare för andra gången

    I em blev jag ruvare för andra gången. Känns helt overkligt att jag har ett embryo i magen och började nästan skratta på kliniken. Så skumt sätt att bli gravid på. Så tacksam att vi fick fyra embryon efter ägguttaget så jag slapp gå igenom allt igen. Även denna gång är det ett dag 2-embryo. Kvar i frysen finns ett sista dag 2 men också en dag 5-blastocyst. Den kommer vi använda nästa gång, om det inte tar sig nu. Det är redan bestämt och känns väldigt skönt, som en liten fallskärm på något sätt. Nu åker jag på arbetsresa imorn och hemma igen på lördag, då ruvardag 5. Kram till alla!
  2. 1
    Ruvare för andra gången I em blev jag ruvare för andra gången. Känns helt overkligt att jag har ett embryo i magen och började nästan skratta på kliniken. Så skumt sätt att bli gravid på. Så tacksam att vi fick fyra embryon efter ägguttaget så jag slapp gå igenom allt igen. Även denna gång är det ett dag 2-embryo. Kvar i frysen finns ett sista dag 2 men också en dag 5-blastocyst. Den kommer vi använda nästa gång, om det inte tar sig nu. Det är redan bestämt och känns väldigt skönt, som en liten fallskärm på något sätt. Nu åker jag på arbetsresa imorn och hemma igen på lördag, då ruvardag 5. Kram till alla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Härligt, grattis ruvar-Emmet! Ha det nu så bra i London o njuuuut! Det brukar ju gå bäst att njuta i början (tyckte jag iaf) - så passa på!
  4. 2
    Härligt, grattis ruvar-Emmet! Ha det nu så bra i London o njuuuut! Det brukar ju gå bäst att njuta i början (tyckte jag iaf) - så passa på!
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Ruvare för andra gången

    Åh vad härligt!!! Håller alla mina tummar för att det ska gå hela vägen denna gång!!! Heja heja heja!!!
  6. 3
    Ruvare för andra gången Åh vad härligt!!! Håller alla mina tummar för att det ska gå hela vägen denna gång!!! Heja heja heja!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Heja heja! Hoppas det går vägen.
  8. 4
    Heja heja! Hoppas det går vägen.
  9. Medlem sedan
    May 2014
    #5
    Tack fina ni!
  10. 5
    Tack fina ni!
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Citat Ursprungligen postat av Emmet86 Visa inlägg
    Tack fina ni!
    hur mår du nu Emmet? Känns läget lugnt?
  12. 6
    Citat Ursprungligen postat av Emmet86 Visa inlägg
    Tack fina ni!
    hur mår du nu Emmet? Känns läget lugnt?
  13. Medlem sedan
    Oct 2013
    #7
    Citat Ursprungligen postat av Sissa83 Visa inlägg
    hur mår du nu Emmet? Känns läget lugnt?
    Precis, jag vill oxå veta!
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av Sissa83 Visa inlägg
    hur mår du nu Emmet? Känns läget lugnt?
    Precis, jag vill oxå veta!
  15. Medlem sedan
    May 2014
    #8
    Tack fina ni!!! Har svarat er i andra trådar!
  16. 8
    Tack fina ni!!! Har svarat er i andra trådar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar