Vad längtar du efter
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Vad längtar du efter

    just för tillfället?
    Och vad är du helt nöjd med som det är just för tillfället?
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Vad längtar du efter just för tillfället?
    Och vad är du helt nöjd med som det är just för tillfället?
  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    Vår! Och att få skriva på pappren för mitt nya jobb

    Jag är nöjd med att ha bra saker att se fram emot.
  4. 2
    Vår! Och att få skriva på pappren för mitt nya jobb

    Jag är nöjd med att ha bra saker att se fram emot.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Jag längtar efter påsk och den ledighet det innebär.

    Jag är väldigt nöjd med att jag har kommit igång med handarbete igen. Dock inte broderi som jag höll på med förut, utan stickning är det som gäller nu. Anledningen till att jag kom igång är inte lika kul, det var ju att jag ramlade och slog i ryggen och inte klarade av att göra så mycket annat än att sitta i soffan eller sitta i datorstolen och surfa eller glo på serier. Och då tog jag upp stickningen igen
  6. 3
    Jag längtar efter påsk och den ledighet det innebär.

    Jag är väldigt nöjd med att jag har kommit igång med handarbete igen. Dock inte broderi som jag höll på med förut, utan stickning är det som gäller nu. Anledningen till att jag kom igång är inte lika kul, det var ju att jag ramlade och slog i ryggen och inte klarade av att göra så mycket annat än att sitta i soffan eller sitta i datorstolen och surfa eller glo på serier. Och då tog jag upp stickningen igen
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Jag längtar efter att svullnaden i min fot (mest tån) ska gå ner så att jag kan börja använda vanliga skor igen.

    Jag är nöjd med det mesta faktiskt. Att solen skiner idag i t ex.
  8. 4
    Jag längtar efter att svullnaden i min fot (mest tån) ska gå ner så att jag kan börja använda vanliga skor igen.

    Jag är nöjd med det mesta faktiskt. Att solen skiner idag i t ex.
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Jag längtar efter sommarlovet och (och våren, och att ljuset kommer tillbaka ännu mer).

    Jag är helt nöjd med att en jobbig period antagligen snart är över och att vi kan se framåt med hopp!
  10. 5
    Jag längtar efter sommarlovet och (och våren, och att ljuset kommer tillbaka ännu mer).

    Jag är helt nöjd med att en jobbig period antagligen snart är över och att vi kan se framåt med hopp!
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja, våren känns rolig att se fram emot, inte minst eftersom den ju faktiskt alldeles snart är här .

    Lycka till med ditt nya jobb!
  12. 6
    Ja, våren känns rolig att se fram emot, inte minst eftersom den ju faktiskt alldeles snart är här .

    Lycka till med ditt nya jobb!
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Inget ont som inte har nåt gott med sig . Är ryggen ok igen?
  14. 7
    Inget ont som inte har nåt gott med sig . Är ryggen ok igen?
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Vanliga skor är ju en höjdare (det inser man inte förrän man inte kan ha dem ).
  16. 8
    Vanliga skor är ju en höjdare (det inser man inte förrän man inte kan ha dem ).
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Det ljusnar på flera sätt för dig/er? Härligt!
  18. 9
    Det ljusnar på flera sätt för dig/er? Härligt!
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Precis, det gäller att se det positivt

    Nej den är inte helt ok. Den är klart bättre, men inte ok. I lördags kändes det ganska bra och jag tog bara tabletter 1 gång och det var egentligen förbyggande. Men sen igår hade jag mer ont igen och även idag känner jag av den mer. Men sakta men säkert verkar det ändå gå åt rätt håll.
  20. 10
    Precis, det gäller att se det positivt

    Nej den är inte helt ok. Den är klart bättre, men inte ok. I lördags kändes det ganska bra och jag tog bara tabletter 1 gång och det var egentligen förbyggande. Men sen igår hade jag mer ont igen och även idag känner jag av den mer. Men sakta men säkert verkar det ändå gå åt rätt håll.
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11
    Skönt.
    Två steg fram och ett tillbaka!
  22. 11
    Skönt.
    Två steg fram och ett tillbaka!
  23. Medlem sedan
    Feb 2000
    #12
    Jag kan nog ha flera dem, men bör inte. Sedan är det många jag inte Kan ha än. Jag har haft samma par skor på mig ute sedan den 7 januari. I början hade jag dem inne på jobbet också, men nu fuskar jag och har tunnare knytskor istället = litet framsteg.
  24. 12
    Jag kan nog ha flera dem, men bör inte. Sedan är det många jag inte Kan ha än. Jag har haft samma par skor på mig ute sedan den 7 januari. I början hade jag dem inne på jobbet också, men nu fuskar jag och har tunnare knytskor istället = litet framsteg.
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Ja lite så Hoppas det fortsätter åt samma håll
  26. 13
    Ja lite så Hoppas det fortsätter åt samma håll
  27. Medlem sedan
    Nov 2015
    #14
    Tack! Jag ska bli måndag till fredag arbetare och vara ledig alla röda dagar. Undrar hur det ska gå
  28. 14
    Tack! Jag ska bli måndag till fredag arbetare och vara ledig alla röda dagar. Undrar hur det ska gå
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Jag längtar efter att bli klok på min kropp. Och efter ett biobesök med min son på torsdag. Och efter sommarsemestern. Och efter en jordgubbsmilkshake!!
  30. 15
    Jag längtar efter att bli klok på min kropp. Och efter ett biobesök med min son på torsdag. Och efter sommarsemestern. Och efter en jordgubbsmilkshake!!
  31. Medlem sedan
    Apr 2008
    #16
    sprotlovet, och att vi ska till Lissabon! Barnsligt förväntansfull är jag .

    Smånöjd med rätt mycket just nu. Att dotterns skola verkar funka rätt bra, hon har mognat och gör nuförtiden läxor på eget initativ. Hurra!!

    Och att ajg fick upp två rullgardiner igår. Visserligen tog det mycket längre tid än jag tänkt, men så är det alltid, det är alltid saker som strular, som måste fixas på vägen. Den här gången visade det sig att jag behövde en metallsåg. Så kan det bli.
  32. 16
    sprotlovet, och att vi ska till Lissabon! Barnsligt förväntansfull är jag .

    Smånöjd med rätt mycket just nu. Att dotterns skola verkar funka rätt bra, hon har mognat och gör nuförtiden läxor på eget initativ. Hurra!!

    Och att ajg fick upp två rullgardiner igår. Visserligen tog det mycket längre tid än jag tänkt, men så är det alltid, det är alltid saker som strular, som måste fixas på vägen. Den här gången visade det sig att jag behövde en metallsåg. Så kan det bli.
  33. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    Det måste ju bli ljuvligt om du har jobbat en massa helger och så innan!
  34. 17
    Det måste ju bli ljuvligt om du har jobbat en massa helger och så innan!
  35. Medlem sedan
    Aug 2011
    #18
    Det är käckt att ha saker att se fram emot .
  36. 18
    Det är käckt att ha saker att se fram emot .
  37. Medlem sedan
    Aug 2011
    #19
    Här var det sportlov i förra veckan, så det roliga har vi avklarat redan.
    Men att barnens skola funkar bra är ju alltid upplyftande!
  38. 19
    Här var det sportlov i förra veckan, så det roliga har vi avklarat redan.
    Men att barnens skola funkar bra är ju alltid upplyftande!
  39. Medlem sedan
    Nov 1999
    #20
    Just nu längtar jag inte efter något särskilt. Det händer så mycket med födelsedagar, stort påskfirande, träff med några av tjejerna från universitetet, Londonresa, Göteborgsvarvet, Spanien i sommar osv, att jag inte riktigt har tid att längta, utan bara hänger på
  40. 20
    Just nu längtar jag inte efter något särskilt. Det händer så mycket med födelsedagar, stort påskfirande, träff med några av tjejerna från universitetet, Londonresa, Göteborgsvarvet, Spanien i sommar osv, att jag inte riktigt har tid att längta, utan bara hänger på
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar